23948sdkhjf

Hyundai opgraderer rådgivning

Den sydkoreanske producent vil i Danmark satse på servicerådgivning i verdensklasse.
SERVICE Hvert år kårer Hyundai ’Danmarks bedste servicerådgiver’, og den titel landede i år hos Hyundai i Odense, Karvil Biler, nærmere bestemt hos værkfører David Nielsen. Kampen om at blive den bedste servicerådgiver afspejler Hyundais fokus på, at kunderne skal have den bedst mulige rådgivning. Titlen som ’Danmarks bedste’ gav David Nielsen adgang til den internationale finale i Korea.

Som verdens femtestørste bilproducent og med fem års garanti uden kilometerbegrænsning - ved Hyundai om nogen, hvor tungt god service og rådgivning vejer hos bilejerne. For at styrke forhandlernes fokus på emnet, kårer Hyundai Danmark hvert år ’Danmarks bedste servicerådgiver’, og i år blev den heldige og ikke mindst dygtige vinder David Nielsen, der til dagligt er Værkfører hos Karvil biler i Odense.

Han er netop vendt hjem til Fyn efter at have deltaget i Hyundai Motor Companys verdensmesterskab for Hyundai Servicerådgivere i Seoul, Sydkorea. Her dystede han mod 77 kolleger fra hele verden i den internationale konkurrence. David Nielsen måtte dog nøjes med en plads uden for podierækkerne.

- Selvom om jeg ikke fik en topplacering, er jeg meget stolt af at have deltaget i Hyundais verdensmesterskab for Servicerådgivere. Jeg har fået mange gode erfaringer, som jeg kan arbejde videre med, og så var det en kæmpe oplevelse at møde kolleger fra hele verden, siger David Nielsen fra Karvil Biler i Odense.

Rådgivning er afgørende

Hyundai ved, at kunderne vægter rådgivning, service og ekspedition højt, når de står for at skulle købe eller få serviceret bil. Derfor satser alle Hyundai-forhandlere landet over meget på at uddanne og efteruddanne mekanikere, værkførere og servicefolk i at kunne levere markedets bedste service.

- Vi gør kontinuerligt meget ud af at sikre, at forhandlerne er hundrede procent up to date med viden om vores produkter helt ned i detaljen, for det er nemlig helt afgørende for vores kunders oplevelse. Derfor er ’Danmarks bedst servicerådgiver’ ikke bare en gimmick. God service er omdrejningspunktet for alt det, vi gør, og derfor er konkurrencen vigtig for os, siger Annegrethe Skovby, pressechef hos Hyundai Danmark.

Hyundai Service Advisors understreger Hyundais stadig stræben efter at leverer den optimale service og kundeoplevelse. Den bedste danske servicerådgiver blev fundet på baggrund af en skriftlig opgave. I finalen blev der dystet i teoretisk viden og rollespil, hvor en kunde skulle rådgives i praksis.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093