23948sdkhjf

"Hvad hader kunderne mest ved min forretning?"

Drop de positive omtaler fra kunderne. Det er de ting, kunderne hader, som skal frem i lyset, når fremtidens bilhuse og værksteder skal udvikles.
ADFÆRD - Kerneforretningen består i at sælge eller reparere biler. Det har det været i årevis, og behøver man egentlig overhovedet lave om på så meget, hvis kerneproduktet er på plads? Ja, i virkeligheden bør man spørge sig selv som bilforhandler: "Hvad hader kunderne mest ved min forretning".

Mogens Bjerre, der er associate professor ved CBS, s...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.25