KINETISK Der sker ting og sager i underregionen hos Audi - altså når snakken falder støddæmpere og elektriske systemer. Audi, Porsche og en stribe andre bilproducenter har i løbet af 2016 fortalt, hvordan nye 48-volt elektriske systemer og batterier vil erstatte de nuværende 12-volts-modeller.
Som Motor-magasinet skriver om på side 22 i denne av...
Også Audi vil hente energi fra vejbump
Der er masser af kinetisk energi at hente fra huller og ujævn vej.
Audi kalder sit støddæmper-system for eRot. Elmotoren ligger i foreløbige tegninger fra Audi horisontalt på bagakslen og erstatter dermed mere konventionelle og vertikale teleskop-støddæmpere. (Foto: Audi AG)
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement