23948sdkhjf

It-løsning kan forhindre marketing-millionbøder

Samtykke.Net fra Biltorvet hjælper bilforhandlerne med at få styr på persondata efter EU-stramning af samtykke-regler for mails og sms’er. Kunderne er skeptiske omkring e-markedsføring.
OVERSKUELIGT Det kan koste kassen i fremtiden for bilforhandlere og værksteder, hvis ikke de har styr på samtykker fra deres kunder omkring elektronisk markedsføring via mail og sms, eller behandler personoplysninger sløset. En ny EU-forordning harmoniserer brug af følsomme personoplysninger i alle medlemslande, og det betyder skærpede regler, mere...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109