UTILFREDSHED Én dårlig oplevelse - så falder 18 procent af kunderne fra.
Sådan ser det ud, når man kigger på mærkeværkstedskunderne, som har haft en dårlig værkstedsoplevelse. Det er en hård realitet, men det går simpelthen ikke længere, at man ikke retter op på de dårlige oplevelser.
Ugens tal fra Voxmeter viser nemlig, at bare én dårlig opl...
Så mange kunder vælger nyt værksted
En dårlig oplevelse på et værksted får kunderne til at springe fra, viser ugens Voxmeter.
Èn dårlig oplevelse med værkstedet, så falder 18 procent af kunderne fra, viser ugens analyse fra Voxmeter.
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement