STJERNER En kunde har ret til at modtageen trafikskadet men repareret bil, i samme stand som før skaden er sket. ’Keep the Stars’ er AIRC’s og SKAD’s grundprincip.
I over syv år har SKAD arbejdet med korrekt reparation og sikkerhed i biler. I begyndelsen af 2010 kom der fokus på, at forsikringsselskaber har et ansvar overfor deres kunders sikker...
Debat: Er forsikringsselskaberne bare ligeglade?
Ifølge debattør Thomas Krebs sidder forsikringsselskaberne på et indkøbsmonopol, når det handler om værkstedsbesøg.
2
Billeder
Thomas Krebs, direktør for SKAD, er bestemt ikke tilfreds med landets forsikringsselskaber, når det kommer til behandlingen af værksteder. ?(Foto: Allan Bauer)
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement