23948sdkhjf

Ekspert: Pengene er store i events

Mennesker elsker at opleve ting, de holder af - og det gælder måske især bilfolket. Sådan konkluderer Kasper Erling, medarrangør af eftersommerens Auto Show i Odense, som kommentar til sommerens CHGP.

MARKEDSFØRING Markedet for bilevents er efter vores mening stort. Se bare på musikfestivaler; mennesker elsker at opleve ting, de holder af. Det er en del af vores natur. Det samme er gældende for bilfolket.

Sådan konkluderer Kasper Erling, sammen med Martin Poorhamidi medarrangør af Auto Show i Odense, der er et af de nye events herhjemme, som blev afholdt forrige weekend.

- Og lige netop biler er jo endnu sjovere at opleve i levende live frem for at se dem på en skærm eller i et magasin, siger Erling - og det er uanset om de kører på benzin, diesel, elektricitet eller noget fjerde, så er bevægelse, lyd og dufte noget særligt.

- Vi mener bestemt, at det er relevant for bilfabrikkerne at vise deres udstyr og specialmodeller frem på messer som f.eks. Auto Show. Eftermarkedet er en milliardindustri, så at møde kunderne face to face er uden tvivl en vigtig brik i det spil. Og dette at præge sit køretøj på en måde, så det skiller sig ud fra mængden, kan de fleste bilejere bare rigtig godt lide.

- CHGP og f.eks. Sportscar Event er andre oplagte steder at vise biler og udstyr frem. Især førstnævnte, som jo også allerede er besøgt af flere mærker. Sportscar Event kunne måske også lave en ekstra skilling til Børnecancerfonden ved salg af stande, VIP-billetter etc. til for eksempel importører, bilistbutikker og dækfabrikanter. flun

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125