Liqui Moly til tops
FØRSTEPLADS I år er Liqui Moly med helt fremme. Tidligere er det tyske olieselskab altid endt på andenpladsen, når læserne af det tyske tidsskrift skulle kåre det bedste oliemærke. Men nu er det lykkedes den mellemstore virksomhed at opnå læsernes gunst.
- Det er en stor anerkendelse for os. Særligt når det gælder et teknisk produkt som motorolie, der arbejder ude af syne i motoren, er det vigtigt, at bilejerne kan regne med mærket, siger Peter Baumann, marketingchef hos Liqui Moly.
I kategorien plejemidler rykkede selskabet også frem fra tredjepladsen til andenpladsen. For de motorsportsinteresserede læsere af Sport Auto har det sikkert hjulpet, at Liqui Moly er stærkt engageret i motorsport.
Auto Sports anerkendelse var ikke første gang, at firmaet har vundet en læserkåring. I foråret kårede læserne af Auto Bild, Auto Motor und Sport, Auto Zeitung og Motor Klassik Liqui Moly til det bedste oliemærke.