23948sdkhjf

Tøffe indgyder respekt

Stig Tøfting er frontfigur i ny reklamekampagne for den uafhængige værkstedskæde QuickPot. Med bister mine hamrer han næven i bordet og kræver af værkstedschefen, at "det skal fand’me være i orden".

VÆRKSTEDSKÆDE QuickPot har 28 full-service autoværksteder, der konkurrerer på såvel prisen som kvaliteten af det udførte arbejde, der "fand’me skal være i orden".

Til at slå det fast har man hyret fodboldikonet Stig Tøfting, der er kendt for sin lange karriere som kompromisløs midtbanespiller med blandt andet 41 landskampe på CV’et. I dag kan han opleves som en kommentator, der ikke pakker tingene unødigt ind, når han analyserer fodbold for blandt andet Viasat. Det gør han heller ikke i kampagnen for QuickPot, der som minimum kører i de kommende måneder.

- Vi er i en branche, hvor bilejerne til tider føler, at den enten er gal med prisen på eller kvaliteten af arbejdet - eller begge dele på samme tid. Vi er garant for det modsatte, og det står vi gerne stå på mål for, også selv om det er plæneklipperen, hvis sorte bog man helst ikke vil ryge i. Når det er sagt, er Stig en varm person, der fra et vanskeligt udgangspunkt er nået meget langt i livet, og det har jeg stor respekt for, siger Steen Haugaard Fransen, adm. direktør i QuickPot.

Primært online

Reklamefilmen og den bagvedliggende kampagne er udviklet af Fat Pigeon Agency med Niels Peder Ravn som overdue.

Frame by Frame har produceret filmen, der får en efterfølger til foråret.

Reklamefilmene vil hovedsageligt blive vist online og på de sociale medier.

140 fagfolk

QuickPot er en danskejet kæde med over 110 uddannede mekanikere og dækmontører samt 30 lærlinge. QuickPot har hovedsæde i Viborg, hvor det første værksted startede i 1993.

QuickPot er medlem af Dansk Bilbrancheråd.

Se video på: https://www.youtube.com/watch?v=zaVKm84bMm0

Artiklen er en del af temaet Video.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.11