23948sdkhjf

Først Pava Paw - nu også Pauline

Producent klar med række kampagner om "værdudsigten".

ANALYSE De seneste par år har rustbeskyttelsesproducenten Pava anvendt en kommunikator i form af den bilsagkyndige Paw.

- Men han begyndte at føle sig lidt ensom, så derfor lanceres nu et kvindeligt modstykke i form af Pauline, fortæller marketingchef Tanja Kristensen.

- Hvor Paw har 100 procent styr på det tekniske i at vedligeholde og rustbeskytte en bil, er Pauline langt mere interesseret i, hvordan vejret arter sig. Det er nemlig det skiftende danske vejr, der gør det nødvendigt at rustbeskytte biler og bevare værdien af dem i mange år, tilføjer hun.

Markedsanalyse

Gennem en omfattende kendskabs- og markedsanalyse, som Pava Produkter gennemførte i efteråret, fik man et klart billede af, hvilket kendskab og forståelse forbrugerne har til behovet for rustbeskyttelse.

- Baseret på resultaterne af analysen har vi i samarbejde med vores reklamebureau udarbejdet konceptet og indsatsplanen for 2018, udtaler Tanja Kristensen og fortsætter:

- Vi fandt ud af, at den danske bilejer godt er klar over, at vejret i Danmark gør, at det er nødvendigt med en god rustbeskyttelse for at bilen holder i mange år og bevarer sin værdi længere.

Værdudsigten

Derfor lancerer Pava i år en række kampagner hvor omdrejningspunktet for konceptet er "værdudsigten".

Der spilles i konceptet på, at vejr og værd udtales ens, men har vidt forskellige betydninger. Med værdudsigten er der udsigt til merværdi i det lokale Pava center, som med den originale rustbeskyttelse kan sikre bilernes værdi i mange år frem.

Kampagnerne vil blive eksponeret i en lang række forskellige kanaler - heriblandt radio, print samt digitale og sociale medier.

Læs mere om: Pava
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.079