23948sdkhjf

Facebook-gruppe giver fælleskab

AutoBranchen Danmark går socialt.

MEDIER - Vi har længe ønsket en direkte dialog med sælgere ansat i autobranchen, og nu kan det lade sig gøre.

Sådan indleder Henrik Bitzer, leder af afdelingen Medlemsservice og Salg i AutoBranchen Danmark fortællingen om, hvorfor AutoBranchen Danmark har skabt denne nye kommunikationsplatform.

AutoBranchen Danmark har oprettet en Facebook-gruppe, der er et tilbud til alle, der arbejder med salg. Gruppen fungerer i høj grad som et fællesskab, hvor medlemmerne selv er med til at bestemme, hvilken retning gruppen skal tage. Blandt andet har gruppens medlemmer været med til at vælge gruppens navn.

- Facebookgruppen hedder: Topsælgere, os med et bankende autohjerte. Navnet er ikke bare noget, vi har fundet på. Det er et resultat af en konkurrence, vi kørte, hvor alle medlemmer kunne komme med deres bud på, hvad navnet på gruppen skulle være. Det bedste bud blev så præmieret med en fastelavnstønde fyldt med slik, fortæller Henrik Bitzer:

Gruppen har i øjeblikket 300 medlemmer.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109