Reklamer: De her bilmærker huskes bedst
UGENS TAL Med fremgang i sociale og andre medier som platform for reklamer, er der stor konkurrence om forbrugernes opmærksomhed. Voxmeters seneste tal viser, hvilke bilmærker danskerne husker omtale af. Citroën har med en andel på 22,5 procent klart den største andel af personer, der husker reklamer for bilmærket inden for de seneste to uger. Kort derefter kommer VW, Peugeot og Audi alle med en andel på omkring 18 procent.
I den modsatte ende finder man Honda med en andel på 2,9 procent, der sammen med Alfa Romeo og Mitsubishi alle har en andel på under 4 procent. Importørerne af disse mærker kan derfor med fordel satse mere på deres reklame og medieindsats. Nævneværdigt er det, at en af de nyere spillere på det danske marked Dacia med en andel på 10,2 procent ligger et procentpoint foran sin franske ejermand Renault med 9.2.
Om Ugens Tal Motor-magasinet vil i samarbejde med Voxmeter hver uge dykke ned i den danske autobranche og de mange tal, som kan være med til at afsløre, hvor bilkøberne bevæger sig hen.
Voxmeter hjælper ligeledes med salgsargumenter til din markedsføring og kortlægger, hvor og hvornår du med fordel kan indrykke dine kampagner. Kontakt Voxmeter på 70 20 23 24. |