23948sdkhjf

Bilinfo zoomer ind på salg og marketing

Kunsten er jo at gøre markedsføringen af den enkelte bil så omkostningseffektivt som muligt. For at opnå det, skifter Bilinfo spor. Fra at ville det hele stiller vi nu skarpt på digital markedsføring og salg som Mr. Bilinfo, Nikolaj Gjeding Larsen udtrykker det.
MARKEDSFØRING - Det er ikke nemt at være bilforhandler i en bilverden, der bestemt ikke bliver nemmere.

Kold konstatering fra den danske Mr. eBay, Nikolaj Gjeding Larsen, der i april satte sig i direktørstolen for det eBay-ejede Bilbasen og Bilinfo.

- Det er også derfor, vi nu ændrer vores strategi. Bilinfo bevæger sig fra at være det hele ti...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.203