AD Danmark finder afløsere for topchef
AUTOGROSSIST Som Motor-magasinet kunne berette i går onsdag, har Poul Toftegaard Pedersen, der i 2016 blev ansat i AD Danmark A/S som salgs- og konceptchef, valgt at stoppe i AD Danmark A/S.
AD Danmark skriver i en pressemeddelelse, at det sker efter Poul Toftegaard Pedersens eget ønske. Til at overtage en række af salgs- og konceptchefens opgaver, bliver det René Cramon, der i dag er afdelingsleder hos AD Danmark A/S og Niels Peter Nøddeskou-Fink, der er B2B-udviklingschef.
- Vi har sat pris på Pouls indsats, og ønsker ham held og lykke. René Cramon, Niels Peter Nøddeskou-Fink og jeg vil dele Pouls opgaver imellem os. Samtidig retter vi et målrettet fokus på vores markedsstrategi; nemlig at hjælpe vores kunder til gode resultater med kvalitetsreservedele til markedets skarpeste priser, udtaler AD Danmarks ejer og direktør, Bent Jensen.
Afdelingsleder René Cramon udtaler:
- Vi arbejder benhårdt videre på vores ambitiøse vækststrategi med sublim kundeservice i fokus. Sammen med mine dygtige kolleger servicerer vi dagligt værkstederne med kvalitetsprodukter til meget konkurrencedygtige priser. Det bliver vi ved med. Samtidig har vi samlet en stor portion knowhow via de nøglepersoner, som koncernen har tilknyttet, så jeg glæder mig til at fortsætte udviklingen af autobranchens nye universal leverandør, siger han.