23948sdkhjf

Sådan får bilforhandlerne gang i mere digitalt salg

100% Autotjek holdt seminar inden fagmesse: Mere digitalt salg og færre lagerdage.

DIGITALT De fleste bilforhandlere drømmer om at sælge flere biler lettere og have færrest mulige på lager.

Konceptet 100% Autotjek er sat i verden for blandt andet, at det ønske kan gå i opfyldelse. Kæden gav et power boost til indehavere og sælgere torsdag formiddag inden andendagen af FTZ Messen i Odense.

For medlemmerne af 100% Autotjek var det et konstruktivt seminar, hvor medlemmerne kunne gå hjem med brugbare værktøjer, som de allerede dagen efter kunne gøre brug af i forretningen eller benytte i deres fremtidige planlægning, oplyser Kamilla Sandbæk, teamleder for 100% Autotjek.

Sociale medier

På seminaret i Odense Congress Center blev der givet en lang række redskaber til at optimere salg af brugte biler.

Der var indlæg fra eBay om det rigtige match mellem annonceringstyper og best practice på bilbasen.

Desuden var der indspark om optimering af tekster og brug af sociale medier samt hvordan video og billeder kan bruges til at nedbringe antallet af lagerdage fra We Shoot Cars.

Også CarGarantie stod for et indlæg. Derudover blev medlemmerne informeret om de nye tiltag, 100% Autotjek er i gang med, og hvilken retning konceptet kommer til at gå frem mod 2020.

God opbakning

- Seminaret var en succes, og der var god opbakning. Det giver os blod på tanden til mere, siger Kamilla Sandbæk til Motor-magasinet.

Hun oplyser desuden, at 100% Autotjek igangsætter erfamøder i 2019.

100% Autotjek, som har været i gang i godt to år, tæller i dag 152 bilforhandlere, og cirka 60 personer deltog i seminaret.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078