23948sdkhjf

Det var i juni at...

Motor-magasinet skuer tilbage på året, der gik.

VI FIK MELDINGEN OM, at den norske værkstedsbranche har halveret omsætning, fordi elbilers vedligeholdelse ikke kræver nær samme beløb som fossilbiler.



DER VAR KRITIK AF FÆRDSELSSTYRELSEN

for lange behandlingstider, som går ud over virksomheders forretning - styrelsen erkendte problemet uden dog at melde, hvornår og hvordan det ville blive løst.



FORD-IMPORTØREN GIK IND i debatten for og imod uoriginale dele med en melding om, at danskerne skal stille krav til deres forsikringsselskab om vilkår for reparationer. Bagefter haglede kritikken ned over Ford for at undsige Ford-originaldele som brugte.



MY GARAGE I VEJLE - bilhuset med alle de fede biler - måtte melde om et underskud på 7,9 millioner kroner i 2017. Startudgifter, lød forklaringen.



DANSKERNE FREMSATTE ØNSKER til lovgivning om, at skift mellem sommer- og vinterdæk skal være lovpligtigt, via en YouGov undersøgelse for Michelin.



OPPOSITIONEN BRAGTE REGERINGEN i mindretal, hvilket gav højere bilafgifter på grund af den nye WLTP-målemetode for bilers brændstofforbrug - til stor utilfredshed i autobranchen.



ET OPDATERET FORSI-OPGØRELSESSYSTEM fik tommelen op af værksteder, ligesom Bilbranchen udtrykte glæde over øget samarbejde med Forsikring & Pension om systemet.



IONISERING BLEV LANCERET som en ny teknik for at undgå, at statisk elektricitet på ellers rengjorte plastdele tiltrækker støvkorn inden lakering.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093