23948sdkhjf

Brug af Facebook skaber flere klik

Bilbasen har i de seneste måneder testet et nyt annonceprodukt, der skaber hidtil usete konverteringsgrader. Omdrejningspunktet er data og et samarbejde med Facebook.
DATA Forbrugerne har fået nok af reklamer, der ikke er relevante for dem. Det gælder både på de klassiske medier, men især på sociale medier. Nøgleordet til at gøre op med overfloden af irrelevante eksponeringer er relevans og brug af data.

Derfor lancerer Danmarks største brugtbilsbørs Bilbasen et avanceret annonceringsprodukt, der har vist hel...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.113