Det siger branchen om os
Gitte Seeberg, adm. direktør AutoBranchen Danmark:
"Motor-magasinet er vigtigt for overblikkets skyld i en tid, hvor vores autobranche ændrer sig i forhold til teknologi, købsmønstre, værkstedsbesøg og meget mere. Der findes rigtig mange medier om biler, men der findes meget få om autobranchen og de erhvervsvilkår, som gælder. At holde den stramme forretningsvinkel er afgørende for os og vores medlemmer."
Thomas Møller Sørensen, branchedirektør, Bilbranchen DI:
"Stort tillykke med de 50 år! Godt skuldret af et blad i en branche, hvor det altid har gået stærkt - og fremover kommer til at gå endnu stærkere."
Erik S. Rasmussen, direktør, Dansk Bilbrancheråd:
"Jeg ønsker på vegne af Dansk Bilbrancheråd Motor-magasinet stort tillykke med det flotte 50-års jubilæum. I Dansk Bilbrancheråd hylder vi en avis, der uafhængigt og sobert dækker hele bilbranchen frekvent, hvilket her betyder en udgivelse hver uge. I et hårdt konkurrencepræget marked er det en stor præstation i sig selv - endnu engang stort tillykke og vi glæder os til at følge Motor-magasinet i de næste 50 år."
Karl-Ove Pedersen, direktør, Dansk Bilforhandler Union:
"I DBFU synes vi, det er enormt vigtigt at branchen har sit eget talerør, hvor meninger mellem de forskellige interessenter kan brydes. Nogle gange er der brug for at få luft for synspunkter og holdninger, som ikke umiddelbart vil interessere den øvrige del af pressen, da det jo meget ofte er meget branchespecifikt, så Motor-magasinet kan vi ikke undvære.
Gunni Mikkelsen, direktør, De Danske Bilimportører:
"Motor-magasinet er kilden til viden om, hvad der rør sig i autobranchen; alt fra det praktiske arbejde på gulvet til det lovgivende i Folketinget. Motor-magasinet har desuden et godt blik for den tekniske regulering på EU-niveau. Hvilke nye krav er der på vej til f.eks. bilernes udledninger og sikkerhedsudstyr mv.? Kort sagt, Motor-magasinet er ofte en god kilde til viden om, hvad der sker lige nu, og hvad der snart er på vej."
Thomas Møller Thomsen, adm. direktør, FDM:
"Tillykke til Motor-magasinet med de 50 år! Motor-magasinet er et vigtigt fagmedie for hele bilbranchen. Både hvad angår det biltekniske, juridiske og forbrugerøkonomiske. Derfor er vi i FDM også blandt avisens flittigste læsere. Også selvom FDM ikke er enige med hverken avisen eller autobranchen i et og alt. Som bilejernes forbrugerorganisation ser vi derfor frem til fortsat at optræde i avisens spalter som en irriterende, men nødvendig sten i skoene på både autobranchen og Motor-magasinet. Eksempelvis når chefredaktøren på lederplads slår en skævert... "
Thomas Krebs, direktør, SKAD:
"Efter at have haft med Motor-magasinet at gøre både som annoncekunde, freelancer og indlægsholder gennem mindst 25 år, så kan jeg sige følgende: Motor-magasinet er vigtigt for branchen, vigtigt som 100 procent uafhængigt blad og fri kommunikationskanal. Derfor er det altafgørende at Motor-magasinet ikke tager parti, hverken samarbejdsmæssigt, redaktionelt eller markedsføringsmæssigt."