23948sdkhjf

Dæk-kampagne rulles ud til familien Danmark

Specialister i dæk vil gøre opmærksom på sig selv og deres ekspertise til de vigtige dæk.

MARKEDSFØRING Danmarks største og ældste netværk af dækspecialister i Dæk Specialisternes Landsforening er gået i offensiven med en ny kampagne rettet mod forbrugerne.

Foreningens medlemmer udgør ubetinget det største netværk af dækspecialister i Danmark, repræsenteret af de førende dækkæder og en række selvstændige dækværksteder.

Direktør i Dæk Specialisternes Landsforening, Volker Nitz, fortæller, at kampagnen skal synliggøre overfor kunderne, hvem der er de rigtige dækspecialister i Danmark.

- I modsætning til andre aktører har vores medlemmers tilgang til dæk et helt andet fokus på dæk, der ikke bare er et biprodukt til bilen, siger Volker Nitz.

- En dækspecialist, som er medlem af foreningen, betragter dækket som sit kerneområde, og de dygtige fagfolk, som arbejder med dækkene, kan meget mere end bare at sælge et dæk. Det er det, vi vil gøre kunderne opmærksom på med den kampagne, som er skudt i gang med både radioreklamer, film og Facebook-annoncer. Dæk er ikke bare dæk, og ikke alle og enhver kan klare de mange forskellige opgaver, der er forbundet med dækarbejde. Det kan en rigtig dækspecialist, som klarer alt fra trillebørshjul til kæmpestore specialkøretøjer - vel at mærke på den rigtige måde.

Garanti for korrekt arbejde

Dæk Specialisternes Landsforening har oprettet en leverandørsektion i foreningen, og her er branchens førende leverandører af udstyr, maskiner og værktøj indgået i et samarbejde om etablering af både branchevejledninger og uddannelser, som medlemmerne i Dæk Specialisternes Landsforening aktivt benytter. Dette er med til at sikre, at arbejdet med dæk udføres efter gældende regler og standarder og med en viden og ekspertise, som garanterer kunderne at arbejdet er udført fagmæssigt korrekt.

Landsdækkende imagekampagne

- Vores medlemmer ved godt, at de er de rigtige specialister på alle typer dæk. Men mange andre byder sig til på dækmarkedet. Derfor har vi skabt denne landsdækkende imagekampagne og vores dedikerede kampagnehjemmeside www.enrigtigdækspecialist.dk, som synliggør overfor kunderne, hvorfor man skal benytte en rigtig dækspecialist. Samtidigt har vi benyttet lejligheden til at facelifte foreningens logo, som ude hos medlemmerne vil kunne ses i form af ny skiltning, hegnsbannere og forskellige materialer til kunderne - også på Færøerne, hvor Dæk Specialisternes Landsforening også er repræsenteret, siger Volker Nitz. 

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.222