Fordelsprogram for bilforhandlerne
BILSALG Mere end 1.900 forhandlere bliver nu en del af et netop lanceret fordelsprogram hos Bilinfo og Bilbasen. Fordelsprogrammet indeholder en lang række aktiviteter, herunder markedsrapporter, der beskriver aktuelle tendenser i markedet fra måned til måned ligesom forhandlerne inviteres til seminarer om salg og annoncering.
- Vi vil synliggøre alle de aktiviteter, som vi laver for forhandlerne, og de bliver nu sat i struktur med fordelsprogrammet. Omdrejningspunktet er relevans, fordi nogle forhandlere har ét behov, og andre et andet, siger Nikolaj Gjeding Larsen, direktør for Bilinfo og Bilbasen.
Fakta om fordelsprogrammet Lanceret i april |
Klar rabatstruktur
Med mere end 1.900 forhandlere, der opnår rabat på Bilinfo og Bilbasen produkter, så er der et udtalt behov for en klar rabatstruktur, der er opdelt i tre niveauer, indgangsniveauet "Preferred", herefter "VIP" og det højeste niveau "Exclusive" for de største kunder.
- Vi ønsker, at i stigende grad at stille vores analyser til rådighed for kunderne, da vi har en lang række relevante markedsdata, der gør forhandlerne i stand til at vurdere markedsudviklingen, siger Nikolaj Gjeding Larsen.
Seminarer og akademi
Udover de månedlige markedsanalyser inviterer Bilinfo og Bilbasen til seminarer, hvor forhandlerne får en update på den seneste udvikling af digital markedsføring. Men Bilinfo og Bilbasens eksperter stilles også til rådighed for de største kunder.
- Visionen er blive sparringspartner for kunderne med de mest komplekse markedsføringsbehov. Vi har et hold af eksperter, der på deres felt er nogle af landets førende. Deres kompetencer stiller vi nu til rådighed for forhandlerne, og de første møder er allerede aftalt, slutter Nikolaj Gjeding Larsen.