23948sdkhjf

Salg af støddæmpere på vej ned

Et vigende støddæmpersalg mindsker trafiksikkerheden og skyldes manglende opmærksomhed, mener Monroe, der søger at påvirke værksteder, myndigheder og EU.
MARKEDSFØRING Gode støddæmpere er mindst lige så vigtige som bremser og dæk - endog vigtigere, mener den markedsførende amerikanske producent af dæmpere, Monroe/Tenneco. Koncernen har i Europa cirka 40 procent af eftermarkedet, og i Danmark cirka halvdelen. Hertil kommer OE fabriksmontering på en lang række bilmodeller.

Men en svag nedgang i sal...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094