23948sdkhjf

René Tønder om Interdans opkøb

Loyaliteten blandt bilkøberne og kunderne på mærkeværkstederne er faldende, så bilimportører og -producenter må finde et andet setup med nye brands, vurderer analytiker René Tønder.
OPKØB Måske er Interdans køb af Quickpot led i en europæisk strategi i naturlig forlængelse af andre opkøb såsom PSA’s køb af danske Autobutler.

Bilimportører og -producenter må udvide ved at få fat dybere i værdikæden og træde ind i det frie eftermarked. Importdelen har kun mulighed for vækst geografisk i Skandinavien eller Nordeuropa eller via v...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125