23948sdkhjf

René Tønder om Interdans opkøb

Loyaliteten blandt bilkøberne og kunderne på mærkeværkstederne er faldende, så bilimportører og -producenter må finde et andet setup med nye brands, vurderer analytiker René Tønder.
OPKØB Måske er Interdans køb af Quickpot led i en europæisk strategi i naturlig forlængelse af andre opkøb såsom PSA’s køb af danske Autobutler.

Bilimportører og -producenter må udvide ved at få fat dybere i værdikæden og træde ind i det frie eftermarked. Importdelen har kun mulighed for vækst geografisk i Skandinavien eller Nordeuropa eller via v...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125