23948sdkhjf

AD Danmark går efter billige reservedele

Værkstedskæden CarSpot, der startede for kun to år siden, gennemgår nu en relancering. Lave priser på kerneydelsen, reservedele og intet kontingent skal øge antallet af CarSports fra nuværende ti til at dække hele landet.
AUTOVÆRKSTEDER Autogrossisten AD Danmark lancerede først CarSpot kædekonceptet i oktober 2017, men siden er der sket flere ændringer hos AD Danmark under den nye chef, Michael Ullerup, som tiltrådte den 1. januar i år.

Nu relanceres CarSpot som "autobranchens svar på lavpris-flyselskaber".

- CarSpot konceptet er for de værksteder, der kan og ...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.099