23948sdkhjf

Fyldestation finder vej til YouTube-stjerne

Tysk YouTuber har skabt overvældende eksponering af ASC-fyldestation med over 200.000 visninger i løbet af to uger.

AIRCON Søndag den 25. august løb det populære tyske bilprogram "Autodoktoren" over skærmen. Denne gang med fokus på støjproblemer i klimaanlægget. I programmet, der også er kendt i Holland og Skandinavien, indgik en fyldestation fra ASC Waeco, og den fik roser med på vejen af værten "Autodoktoren", der både fortalte om maskinens høje genanvendelse af kølemiddel og gav den anbefalinger med på vejen.

Siden er indslaget blev vist mere end 200.000 gange på YouTube, og der er fulgt 8600 likes med. Den tyske eksponering bliver også bemærket i Danmark.

- "Autodoktoren" er et program, som er uhyre populært og respekteret blandt værkstedsfolk, og derfor er det ikke for meget sagt, at vores fyldestation nærmest over en nat er blevet stjerne på YouTube. Mere end 200.000 visninger på blot et par uger er ganske voldsomt, siger Martin Lykkegaard, key account manager for Dometic Waeco i Taulov ved Fredericia.

Klimadagsorden slår igennem
Han er samtidig ikke i tvivl om, at de seneste ugers interesse for ASC-fyldestationerne skal ses i lyset af den grønne dagsorden, som nu også lader til at slå igennem på klimaværkstederne.

- Vi har længe haft en opmærksomhed i retning mod miljø og arbejdsmiljø i udviklingen af vores produkter. Det er efterhånden ved at være en del år siden, at vores specialister udviklede fuldautomatiske fyldestationer, som garanterer 99,8 procent genanvendelse, når der udskiftes og påfyldes kølemiddel. Den nylige opmærksomhed, der er fulgt i kølvandet på "Autodoktoren", tror jeg i høj grad skyldes, at de mange spørgsmål om klima også er noget, som i dag fylder ude på værkstederne, siger Martin Lykkegaard.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094