23948sdkhjf

Tommy Stuckert: Vi skal være i øjenhøjde med kunderne

Tommy Stuckert er kædechef for værkstedskæden AutoMester i FTZ-gruppen. To af Stuckerts kodeord på en vej ud ad krisen er uddannelse og markedsføring.
INTERVIEW III Tommy Stuckert, kædechef for landets klart største værkstedskæde, AutoMester har en række bud på, hvordan værkstederne i kæden skal gøre for at vende udviklingen. Chefen peger på fortsat fortsat at satse på markedsføring og uddannelse for at de frie værksteder kan differentiere sig i markedet og dermed bedre fastholde og tiltrækk...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094