23948sdkhjf

Nyt leasingværktøj skaber dialog og tryghed

Hos Sand Jensen i Silkeborg har en ny og interaktiv måde at sende leasingtilbud på gjort dialogen med kunderne meget nemmere og øget forståelse og tryghed.
DIGITALT Forskellige leasingkoncepter har eksisteret i Danmark i mere end 10 år - kunderne fristes, men en del forbrugere har svært ved at gennemskue især tilbud på flexleasing eller forstå, hvorfor to nærmest identiske biler kan have forskellige priser hos forskellige forhandlere.

Når FDM samtidig opfordrer bilister til at forholde sig kritiske ...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094