ANALYSE To store internationale bilnyheder tikkede ind sidste uge: PSA og FCA fusionerer, og Volkswagen nedjusterer. Og der er en klar sammenhæng mellem de to nyheder.
Men først fusionen.
Den italiensk-amerikanske forbrødring tilbage i 2014 mellem Fiat og Chrysler har aldrig været den store succes. En fusion, der udsprang af efterveerne efter...
Analyse: Hvad vil PSA med FCA?
Giver det mening, hvis Interdan også skal sælge Fiat 500, og er det en fordel for for Semler, at Volkswagen nedjusterer sine forventninger? Motor-magasinet vurderer situationen efter fusionen.
Det globale bilsalg i 2018 i millioner. I den gule bjælke er tallene for PSA og FCA lagt sammen. Bemærk, at Opel er inkluderet i GM og ikke hos PSA.
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement