23948sdkhjf

Kunder sad i kø til nyt gigantvarehus

Med over 300 i kø til åbningen og mere end 3000 kunder var det den største åbning i Biltemas historie.

DETAILHANDEL Hverken kulde eller mørke kunne holde kunderne væk, da Biltema lørdag den 2. november slog dørene op til det nye danske flagskib i Roskilde. Flere kunder mødte nemlig op aftenen før åbningen for at sidde i kø til de gode tilbud - på trods af kolde nattetemperaturer.

- Det var helt vildt at opleve. Vi delte værdikuponer på 500 kroner ud til de første 100 kunder, og det har helt sikkert tiltrukket en del - selvfølgelig sammen med de mange åbningstilbud. Vi er så glade for modtagelsen og kunne ikke have drømt om en bedre start, fortæller Steven William Bradley, der er varehuschef i det nye Biltema Roskilde.

Dagen startede med gratis rundstykker og kaffe til kunderne, og klokken 9.00 klippede Roskildes borgmester snoren til det nye varehus. Mere end 3000 kunder besøgte det nye varehus på åbningsdagen, og der blev langet mere end 1000 hotdogs over disken i varehusets caféområde.

Flagskib for fremtidige varehuse
Roskilde-varehuset er det største danske Biltema-varehus. Med knap 8000 kvadratmeter er det næsten dobbelt så stort som det nuværende største varehus i Glostrup, og ambitionerne er lige så store.

- Varehuset i Roskilde er vores flagskib. Det afspejler, hvordan fremtidige varehuse i Danmark skal se ud, både i forhold til størrelse og indretning. Og vi har mange flere varehuse på vej. Derfor er det fantastisk at opleve, at vi bliver taget så godt i mod. Vi har sat Biltema-rekord med åbningen i Roskilde, hvilket jo er helt vildt, fortæller Jacob Borring Møller, der er direktør i Biltema Danmark.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093