23948sdkhjf

Tom K., Kevin og ternet markedsføring

ÅRTIET DER GIK: Rent sportsligt var ni danske sejre på Le Mans og 157 danske point i Formel 1 det, vi vil huske 2010’erne for. Men rent forretningsmæssigt handlede det om noget helt andet; motorsportens og især byløbenes værdi i markedsføring.
MOTORSPORT Det første, der stort set skete i den danske motorsportsverden, da kalenderen skiftede fra 2009 til 2010, skete faktisk i USA. Jan Magnussen kørte et NASCAR-løb i Sonoma. Det var en "hold-da-op!"

Men ellers er 10’ernes absolutte højdepunkter, at Tom K. vandt sin niende Le Mans-sejr og trak sig. Kevin Magnussen blev fast mand i Formel ...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.135