23948sdkhjf

Tom K., Kevin og ternet markedsføring

ÅRTIET DER GIK: Rent sportsligt var ni danske sejre på Le Mans og 157 danske point i Formel 1 det, vi vil huske 2010’erne for. Men rent forretningsmæssigt handlede det om noget helt andet; motorsportens og især byløbenes værdi i markedsføring.
MOTORSPORT Det første, der stort set skete i den danske motorsportsverden, da kalenderen skiftede fra 2009 til 2010, skete faktisk i USA. Jan Magnussen kørte et NASCAR-løb i Sonoma. Det var en "hold-da-op!"

Men ellers er 10’ernes absolutte højdepunkter, at Tom K. vandt sin niende Le Mans-sejr og trak sig. Kevin Magnussen blev fast mand i Formel ...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.119