23948sdkhjf

Klædt på til at tiltrække kunder

Der skal mere end flirtes med kunderne for tiltrækning og fastholdelse på de frie værksteder i kampen med mærkeværkstederne. FTZ Akademi udbyder et nyt endags kursus i kundehåndtering.
MARKEDSFØRING Mærkeværkstederne er typisk skarpe på kundehåndtering, og skal de frie værkstederne klare sig i den tiltagende konkurrence, skal de være mindst lige så gode - og helst endnu bedre. Derfor har FTZ Akademi lavet analyser, der skal hjælpe det frie eftermarked til bedre at forstå kundens vej fra første kontakt lige til afregning og afleve...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.204