23948sdkhjf

AutoPartner har digitalt fokus

Kæden AutoPartner nåede at afholde sit årlige kick-off, lige før landet lukkede ned.

VÆRKSTEDSKÆDE Der er sket meget siden AutoPartner afholdt sit årlige kick-off 6. marts, hvor over 200 deltagere var samlet i, hvad der hurtigt skulle vise sig at blive et blive et af de sidste større arrangementer på landsplan, inden landet blev lukket ned som følge af Corona virus.

Her blev der talt en del om, hvor hurtigt verden kan forandre sig, og hvilken indflydelse det har på markedsføringen. Det skulle desværre hurtigt vise sig fra sin værste side.

- Vi viste ikke på det tidspunkt, hvad der i den kommende tid ville ske af basale ændringer i vores samfund, sagde konceptchef, René Lang. Han fortsatte:

- På kick-off blev el-biler i flere sammenhænge bragt på banen. De sidste uger taget i betragtning bekræfter kun, at jeg er glad for, at vi har trådt lidt på elbil-bremsen. Tidshorisonten er måske lidt mere usikker.

En stor del af arrangementet handlede derimod om den digitale udvikling.

- I en tid, som vi befinder os i lige pt., er, der virkelig brug for, at vi har styr på de digitale kommunikationskanaler. Onlinebooking er et af de værktøjer, vi virkelig vil se vinde frem. Samtaler via Messenger og mange andre platforme bliver brugt i stor udstrækning i disse dage. Det er med til at fortælle os, at mulighederne er til stede - det er blot om at udnytte dem bedst muligt, lød det fra René Lang. Han blev suppleret af marketingchef, Sanne Fredsøe:

- Se bare hvordan ministerierne har bredt sig for at informere alle danskere. De har benyttet alt fra TV, radio, facebook, annoncer men også informeret via de youtubere, der har flest følgere. Det understreger vist meget godt, at vi bliver nødt til at sprede vores markedsføring for at ramme målgruppen.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.176