23948sdkhjf

Liqui Moly på jagt efter større målgruppe

Den tyske olieproducent Liqui Moly - i Danmark ved au2parts - følger en god gammel vej; at sætte sig navn på en racerbil for at sælge mere olie. Men der er et mål mere: At nå ud til en større målgruppe.
MARKEDSFØRING Den gang da Le Mans var dreng; Gulf stod der på Ford GT40 og senere Porsche 917. Og da dansk motorsport var i sort/hvid – der stod i den  grad Castrol på Ford-Danmarks racerbiler. Og i nyere tid: Alle de mange racerbiler med Total på karrosseriet.

Så det er mere en velprøvet end en ny idé, tyske Liqui Moly nu tager: At sætte sit...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.14