23948sdkhjf

Ny chef for kommunikation og events hos Volvo

Rikke Aagaard Petersen er tiltrådt som ny chef – hun indgår i det svenske mærkes oprustning på markedsføring og kommunikation.

UDNÆVNELSE Nu skal der mere fart på markedsføringen af og kommunikationen om det hæderkronede svenske bilmærke, Volvo. Volvo-importøren her i landet, Volvo Car Denmark A/S har netop ansat Rikke Aagaard Petersen i en ny stilling som Communications & Event Manager.

Rikke Aagaard Petersen vil være en del af det oprustede såkaldte MarCom Team, der er ansvarlig for netop markedsføringen af og kommunikationen om Volvo Cars på det danske marked. Det oplyser importøren i en pressemeddelelse.

Den nye Communications & Event Manager kommer fra en stilling som PR-chef hos Tourism Ireland, hvor hun var ansvarlig for udvikling og eksekvering af PR- og kommunikationstrategier for alle fire nordiske lande.

- I den nye stilling som Communications & Event Manager vil Rikke få en nøglerolle i at styrke Volvo Cars’ eksterne kommunikation i Danmark. Rikkes meget brede erfaring med kommunikation og event planlægning vil være med til at styrke fortællingerne omkring brandet og cementere Volvos position på sustainability & mobility-området, siger Peter Birkbo, der er Head of Marketing hos Volvo Car Denmark.

Rikke Aagaard Petersen afløser Jan Larsen, der var PR chef. Jan Larsen fratrådte sin stilling mod slutningen af 2019.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.099