Det store overblik over vores autobranche
Hvem Er Hvem i Autobranchen 2020 er et specialmagasin, der gratis følger med Motor-magasinet nr. 20.2020 Magasinet sætter ansigter på ledelsespersoner i 90 firmaer i den danske bilbranche Hvem Er Hvem gennemgår endvidere nøgletallene fra virksomhedernes regnskaber Magasinet gennemgår disse seks delbrancher i den danske autobranche: Bilforhandlere. Dækfirmaer. Grossister. Importører. Leasingselskaber. Værkstedskæder Omfang: 116 sider / Værdi: 795 kr. |
SPECIALMAGASIN Hvordan er ledelsen i de førende danske firmaer i autobranchen bygget op? Hvem er personerne, der driver de største firmaer i den firehjulede branche? Og hvad er indtjeningen i de enkelte selskaber?
Bag et firmanavn står der altid personer - og der er netop dem, vi i dette opslagsværk sætter ansigt på.
Dernæst gennemgår magasinet hver enkelt firmas konstruktion, ligesom vi bringer hvert firmas nøgletal med omsætning, driftsresultat, resultat før skat og egenkapital.
Og som noget helt nyt medfølger et gigantisk Danmarkskort, som illusterer, hvor virksomhederne er placeret - lige til at hænge op på kontoret eller værkstedet.
De store bevægelser i vores branche. Især dét kan et magasin som Hvem Er Hvem i Autobranchen, vise. Ikke dag-til-dag-nyheder, det klarer avisen plus vores onlinedel - det er de store linjer, der vises i opslagsværket, der følger med dagens avis.
Netop i år er Hvem Er Hvem dobbelt interessant, fordi magasinet især viser, hvordan coronakrisen vendte op og ned på alt. Så dén viden kombineret med verdenen, som den ser ud lige nu, kan skabe en konklusion, der kan hjælpe os til at stå stærkere, når coronakrisen har lagt sig.
To store tendenser er klare: Salget af nye biler var faldet, inden krisen startede. Men krisen mere end antyder, at leasing og især privatleasing kan være midlet, der kan få salget til at genstarte. Og videre, at privatleasing kan accelerere salget derefter.
En anden klar tendens er, at digitalisering på alle måder og i alle kroge af branchen er blevet et must. For dem, der har digitale løsninger lige nu, klarer sig mindre dårligt end andre. Det er især tydeligt på værkstederne.