23948sdkhjf

Det store overblik over vores autobranche

Med en omsætning på 100 mia. kr. er den firehjulede branche mildest talt stor - og derfor tilsvarende vanskelig at få overblik over. Det giver specialmagasinet, Hvem Er Hvem imidlertid. 116 siders magasin følger gratis med avisen i dag.

Hvem Er Hvem i Autobranchen 2020 er et specialmagasin, der gratis følger med Motor-magasinet nr. 20.2020

Magasinet sætter ansigter på ledelsespersoner i 90 firmaer i den danske bilbranche

Hvem Er Hvem gennemgår endvidere nøgletallene fra virksomhedernes regnskaber

Magasinet gennemgår disse seks delbrancher i den danske autobranche: Bilforhandlere. Dækfirmaer. Grossister. Importører. Leasingselskaber. Værkstedskæder

Specielt: Med magasinet følger et Danmarkskort med navn og adresse på førende aktører fra de seks delbrancher

Omfang: 116 sider / Værdi: 795 kr.

SPECIALMAGASIN Hvordan er ledelsen i de førende danske firmaer i autobranchen bygget op? Hvem er personerne, der driver de største firmaer i den firehjulede branche? Og hvad er indtjeningen i de enkelte selskaber?

Det er svar på denne type spørgsmål, som dette års udgave af Hvem Er Hvem i Autobranchen giver svar på. Her gennemgås de 90 førende selskaber i de seks ledende delbrancher.

Bag et firmanavn står der altid personer - og der er netop dem, vi i dette opslagsværk sætter ansigt på.

Dernæst gennemgår magasinet hver enkelt firmas konstruktion, ligesom vi bringer hvert firmas nøgletal med omsætning, driftsresultat, resultat før skat og egenkapital.


Og som noget helt nyt medfølger et gigantisk Danmarkskort, som illusterer, hvor virksomhederne er placeret - lige til at hænge op på kontoret eller værkstedet.

De store bevægelser i vores branche. Især dét kan et magasin som Hvem Er Hvem i Autobranchen, vise. Ikke dag-til-dag-nyheder, det klarer avisen plus vores onlinedel - det er de store linjer, der vises i opslagsværket, der følger med dagens avis.

Netop i år er Hvem Er Hvem dobbelt interessant, fordi magasinet især viser, hvordan coronakrisen vendte op og ned på alt. Så dén viden kombineret med verdenen, som den ser ud lige nu, kan skabe en konklusion, der kan hjælpe os til at stå stærkere, når coronakrisen har lagt sig.

To store tendenser er klare: Salget af nye biler var faldet, inden krisen startede. Men krisen mere end antyder, at leasing og især privatleasing kan være midlet, der kan få salget til at genstarte. Og videre, at privatleasing kan accelerere salget derefter.

En anden klar tendens er, at digitalisering på alle måder og i alle kroge af branchen er blevet et must. For dem, der har digitale løsninger lige nu, klarer sig mindre dårligt end andre. Det er især tydeligt på værkstederne.


Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094