PRISKRIG "Vi går under alle danske værkstedspriser."
Det er det store budskab, som værkstedskæden , INterdan-ejede Quickpoint - det tidligere QuickPot - nu melder ud. Og da den konkurrerende kæde Skorstensgaard længe har kørt en tilsvarende priskampagne under overskriften "Tyske værkstedspriser," er priskrigen blandt danske autoværksteder brudt u...
Priskrig blandt værksteder: Quickpoint går efter Skorstensgaard
Kæden QuickPot skifter navn, men det gi’r næppe den store genlyd. Det gør det til gengæld, at Quickpoint, som er det nye navn, nu kører en konsekvent vi-vil-være-billige-strategi.
4
Billeder
Navneskiftet fra Pot til point er det her-og-nu-synlige – men det er de nye lave priser, der har den store effekt på markedet.
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement