23948sdkhjf

DEBAT: Digitale mærke-servicebøger giver maksimal tryghed

Hella Gutmann Solutions har sendt en kraftig modreaktion til indholdet i en nylig artikel om digitale servicebøger, som adm. direktør Lars Bertz Thomsen karakteriserer som både forkerte og fejlfortolkede påstande.
ALARMERENDE Det var med stor overraskelse, at jeg forleden kunne læse i Motor-magasinet, at digitale servicebøger kan give falsk tryghed. Udover den falske tryghed hævder blandt andet den svenske brancheforening Sveriges Fordonsverkstäders Förening, SFVF, samt repræsentanter fra AutoBranchen Danmark og Dansk Bilbrancheråd, at de producentejede serv...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.096