SKADESREPARATION Når autobranchen beskylder forsikringsbranchen for at presse citronen unødigt økonomisk overfor værkstederne ved skadesreparation, så går det ud over forbrugerne - bilejerne. Det mener bilejernes organisation, FDM.
Herfra siger afdelingschef, Torben Lund Kudsk, at en bilejer hurtigt kan blive en lus mellem to negle, der ikke kan g...
FDM: Værksteder gør bilejere til ’nyttige idioter’
Bilejernes organisation ser konflikten mellem auto- og forsikringsbranchen som et trekantsdrama, hvor bilejeren bliver en lus mellem to negle.
Torben Lund Kudsk mener, at branchen skal passe på ikke tage bilejerne som gidsler i den pågående magtkamp med forsikringsbranchen. (Foto: FDM)
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement