23948sdkhjf

FDM: Værksteder gør bilejere til ’nyttige idioter’

Bilejernes organisation ser konflikten mellem auto- og forsikringsbranchen som et trekantsdrama, hvor bilejeren bliver en lus mellem to negle.
SKADESREPARATION Når autobranchen beskylder forsikringsbranchen for at presse citronen unødigt økonomisk overfor værkstederne ved skadesreparation, så går det ud over forbrugerne - bilejerne. Det mener bilejernes organisation, FDM.

Herfra siger afdelingschef, Torben Lund Kudsk, at en bilejer hurtigt kan blive en lus mellem to negle, der ikke kan g...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.111