UGENS TAL I Ugens analyse fra Voxmeter, er der fokus på de positive oplevelser på værkstedskunders seneste besøg.
Her viser tallene, at flest Ford-ejere kan melde om en positiv oplevelse (17.1%), mens kun 5,3 procent Fiat-kunder kan sige det samme.
Gennemsnittet er 9,6 procent.
- Når Voxmeter måler bilejernes oplevelser af deres værkstedsbesøg, ...
Ny undersøgelse: Disse bilejere er mest tilfredse med deres værksted
Flest Ford-ejere melder om positive oplevelser ved deres seneste værkstedsbesøg - men der er tale om lave tal. Voxmeter har hjælp på vej.
2
Billeder
Q: "Har du oplevet noget positivt som kunde hos dit værksted inden for det seneste halve år?". Svar: "Ja, jeg har oplevet noget positivt. Stikprøve: 9.391 nationalt repræsentative interviews med de danske bilejere. Maksimal statistisk usikkerhed: +/- 0,77%-point.
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement