23948sdkhjf

JURAKLUMME: Fordelsklubber er kommet i Datatilsynets søgelys

Klumme: Gør din virksomhed brug af fordelsklubber, bør aftaleteksten kigges efter i sømmene. Det kan blive dyrt at lade være.
GDPR En fordelsklub - det lyder godt; og flere og flere virksomheder indfører sådanne klubber, der i bund og grund alle har et markedsføringsmæssigt sigte; det er de færreste, der giver noget, uden at forvente, at få noget igen.

Men hvordan er det nu lige med disse klubber, herunder grundlaget for indmeldelse, samtykke og ikke mindst lovgivningen,...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

1.052