ELEKTRONIK Hvis kunderne vidste, hvad der kunne ske med deres bil på værkstedet, når fejlsøgningen sker med for lave ampere, ville sikkert vælge et andet værksted.
En 25 ampere lader var godt nok for 10-15 år siden, men slet ikke nok i dag, hvor et bilværksted skal have adgang til minimum 80-100 ampere vedligeholdsladning.
Ellers kommer man i pro...
Elektronik-eksperter advarer: Pas på for lave ampere på værkstedet
Bilernes udvikling og strømbehov har overhalet værkstederne indenom. Forkert spænding kan ødelægge bilens styreenhed - og værkstedets omdømme, advarer både CTEK og Elektropartner.
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement