POSITIONERING Opel har haft det svært de seneste år med 2019 som nulpunktet, da det før så stolte tyske mærke ramte bunden af det danske marked med en markedsandel på 3,4 procent.
Det elendige salg var kulminationen på PSA-koncernens overtagelse af Opel-fabrikkerne og skiftet fra det fabriksejede Opel-Danmark til det danske Interdan, som importsel...
Opel skal være K.W.Bruuns dyre bilmærke
Den nye Opel Mokka, der også fås som elbil, skal være spydspids i den nye Opel 2,0. Derfor er en lille SUV spækket med udstyr, ligesom prisen er høj. For nu skal Opel være den dyre.
2
Billeder
Jesper Hermann, talsmand for Opel i Danmark: - Opel-bilerne kan sagtens være at være de dyre. (Foto: Jens Høy)
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement