23948sdkhjf

Mere Le Mans - mere markedsføring

Ti danskere på Le Mans i år og videre, Kevin Magnussen i en bi med store chancer for at vinde løbet generelt til næste år, samler en ny dansk interesse - næsten som i "de gode, gamle Tom Kristensen-dage." Det åbner nye markedsførings- og eventmuigheder for danske firmaer.
LE MANS 2021 - MARKEDSFØRING Da vinderen på Le Mans omtrent som en naturlov hed Tom Kristensen, var Le Mans ikke bare stort i Danmark; det var enormt. Det var dengang ikke bare forskellige firmaer i autobranchen, der så kombinationen Tom Kristensen/Le Mans som vejen til et stærkere brand. Det gjorde også mange firmaer udenfor vores branche.

Og det...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.11