Cupra dæmper forventningerne
Først meldte Cupra ud, at der skulle udvides med nye forhandlere næste år. Nu vil mærket se tiden an, inden der bygges nyt på dansk grund.
Direktør for Cupra i Danmark, Christian Kynding (tv.) fotograferet med racerkøreren Jan Magnussen, som er ambassadør for mærket i Danmark. (Foto: PR)
BILSALG Først lød beskeden, at Seats nye bilmærke Cupra går så godt i Danmark, at der er brug for fire nye Cupra-houses for at nå salgsmålet om at fordoble salget i 2022. Den historie gav genlyd hos Motor-magasinets læsere den 20. august. På få timer blev historien en af de mest læste i år, men selv om oplysningerne blev videregivet på importørens ...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement