23948sdkhjf

Ditec rydder ud i tvivlsomt mylder af forhandlere

Færre forhandlere, fuld fart på digitaliseret markedsføring og uddannelse af forhandlerne. Den opskrift har virket for firmaet med lakkonservering, Ditec, i Norden. Fra nytår kommer turen til de danske forhandlere.
ORGANISERING Et falmet skilt i forretningen og billig adgang til produkter hos importøren er i fremtiden ikke nok til at kunne kalde sig forhandler af det klassiske varemærke inden for lakkonservering: Ditec. Derfor er Ditec i disse uger i gang med at rydde op i antallet af danske forhandlere. Strategien kommer efter stor succes i Sverige og Norge,...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.096