23948sdkhjf

Nu med YouTube og podcast: Bilbranchen DI jagter flere kvinder

Mærkeforhandlernes store organisation har sat en hel kampagne i gang for at få flere kvinder ind i deres butikker og på deres værksteder. Først med en YouTuber for fuld pedal ligesom en podcast er på vej. Og næste uge er der netværksmøde specielt for – ja, kvinder.
KVINDER - Vi må have flere kvinder ind i bilbranchen.

Så præcist sætter direktør i Bilbranchen DI, Thomas Møller Sørensen overskrift på organisationens nystartede kampagne. Kampagnen består af tre, der rækker ud ad forskellige kanaler: YouTube-film, postcast og i næste uge et netværksmøde.

 Trin 1: YouTuberen Jasmin har ordet - og billedet.
...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125