23948sdkhjf

Værksteds-topchefer: Sådan sikrer vi tilfredse kunder

Hver 20. kunde har oplevet noget negativt på bilværkstedet - men hvad er det typisk de er utilfredse med? Og hvordan sikrer værkstederne at kunderne bliver tilfredse?
KUNDETILFREDSHED  "Har du som kunde oplevet noget negativt på dit værksted det seneste halve år?" Det spurgte analyseinstituttet Voxmeter for nyligt om, og dermed sætter de tal på de utilfredse kunder. Og ligeså interessant: hvad det er, kunderne så typisk er negative over.

I runde tal svarer 4,5 procent ja til spørgsmålet om, hvorvidt de hav...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.117