23948sdkhjf

Megatrends sætter retningen for ny uddannelse til eftermarkedet

Erhvervsakademiet Zealand vil med sin Service Management-uddannelse skabe ledende medarbejdere til eftermarkedet. De skal kunne håndtere udfordringer og ændringer både lokalt og globalt.
TILPASNING Megatrends, såsom eksempelvis digitalisering, deleøkonomi og grøn omstilling, udfordrer bil- og autobranchens virksomheder.

Det gælder i såvel salg som på eftermarkedet. Virksomhederne har behov for medarbejdere med nye kompetencer, og derfor har Zealand Sjællands Erhvervsakademi udviklet en akademiuddannelse, kaldet Service Management,...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Annonce
Annonce
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

    Nyhedsbreve

    Send til en kollega

    0.211