23948sdkhjf

Er koncerter effektiv markedsføring for autobranchen? Måske hos disse bilejere

Hvilke bilejere er gladest for at gå til koncerter - og hvor kan man dermed som importør, forhandler eller grossist med fordel bruge sine marketing-kroner?
UNDERSØGELSE Når aktørerne i autobranchen vurderer deres såkaldte marketing-mix - altså hvor marketingkronerne skal bruges - så står der helt sikkert annoncering et sted i toppen af Excel-arket. Annoncering på print, annoncering på nettet og måske endda annoncering i gader og stræder, såkaldt outdoor marketing.

Men mange aktører - det gælder både ...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.113