23948sdkhjf

DEBAT: Telefonen skræmmer dine kunder væk – kun onlinebooking tæller

Værkstedskunden stiller krav om digital bookning, der skal indfries - ellers går kunden bare over vejen og ind hos konkurrencen, skriver Claus Carstensen, Vitec Datamann.
DEBAT "What - skal jeg RINGE og bestille tid"???

... tænker den yngre del af bilejerne, der skal til service på værkstedet, efter de har scrollet jeres ikke-så-mobil-venlige-hjemmeside igennem.

De dropper det og googler efter et værksted i området, der ligger tæt ved arbejdet eller hjemmet, hvor de kan booke tid på mobilen fra Ikea-sofaen, mens u...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.11