BILPRODUCENT Sidste år lancerede Renault Groups topchef, Luca de Meo, den såkaldte Renaulution-plan.
Det var en plan, der blandt andet skulle ændre koncernens fokus i salget fra volumen til værdi, og netop det er sket ved hjælp af en bevægelse fra A- og B-segment-biler til C- og D-segment biler, hvor indtjeningen er større.
Planen indeholdt også ...
Renault spænder livremmen: Sparer milliarder og øger indtjening
Franske Renault har fremdrift i den plan, som topchef Luca de Meo fremlagde sidste år. Der er skåret ned på omkostningerne, og så er forretningen blevet bedre til at tjene penge.
Renault har spændt livremmen ind som en del af den såkaldte Renaulution-plan. Der har blandt andet været en reduktion af de faste omkostninger på to milliarder euro. Foto: PR
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement